Handelsbetingelser
1. Generelle oplysninger
Hotel Svanen Aps
Nordmarksvej 8
7190 Billund
Danmark
Tlf nr: +45 7332833
E-mail: billund@hotelsvanen.dk
CVR-nummer: 26257271
2. Betaling
Alle varekøb på www.hotelsvanen.dk kan betales med mobilepay og kreditkort. Vi modtager Dankort, Visa, Mastercard og AmericanExpress. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.
Hotel Svanen bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
3. Bestilling
Du kan bestille gavekort og tilkøbe produkter på www.hotelsvanen.dk. Ved bestilling og indbetaling af den bekræftede pris accepterer kunden nærværende betingelser.
4. Levering/forsinkelse
Varer købt på www.hotelsvanen.dk leveres med Postnord. Leveringstiden er 3-4 arbejdsdage. Selskabet har ret til at udskyde fristen for levering i indtil 10 arbejdsdage.
Hvis forsinkelsen skyldes omstændigheder, der kan betegnes som force majeure, hvorved forstås omstændigheder her i landet eller i udlandet, der ligger udenfor selskabets kontrol, forlænges leveringstiden lige så længe, som hindringen har bestået.
5. Forsendelsesomkostninger
Alle varer bestilt på www.hotelsvanen.dk leveres til aktuelle fragtpriser inkl. moms.
6. Returnering
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Ved returnering rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
Hotel Svanen
Nordmarksvej 8
7190 Billund
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
7. Refusion
Såfremt der er indgået en aftale om refusion, bedes De venligst fremsende bankoplysninger, således at vi kan overføre det aftalte beløb.
8. Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Meddelsen skal fremsendes via e-mail til billund@hotelsvanen.dk. I meddelelsen bedes De tydeligt angive, at De ønsker at gøre brug af Deres fortrydelsesret.
9. Klagemuligheder – oversigt og links
Ønsker du at klage over et produkt købt i vores webshop kan denne sendes til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Kontakt på forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail adresse: billund@hotelsvanen.dk
Hotellet erstatter ikke ødelagte, stjålne eller bortkomne gavekort.